Latest Instagrams
keskiviikko 5. elokuuta 2015

Kuala Lumpurissa!

Täällä me ollaan! Saavuttiin tänne eilen reilun 30h matkustamisen jälkeen ja voin sanoa, että ei oo ikinä tuntunu yhtä hyvältä päästä hotellin sänkyyn. Meidän lento oli vielä vähän yli tunnin myöhässä, joten oltiin hotellilla vasta kaheksalta illalla. Käytiin läheisessä ravintolassa syömässä ja heti nukkumaan. Tänään olikin sitten virtaa vähän enemmän ja lähdettiin heti aamulla tutkimaan paikkoja.

Aamu alkoi ihanan aurinkoisena, kaheksalta aamulla herätessä mittari näytti 25 astetta ja pilvetön taivas <3 Täällä kuitenkin aurinko paistaa sellasen sumun läpi, kuten suurkaupungeissa yleensä. Huomattiin myös heti ekalla kävelyreissulla, että täällä on tosi vihreetä. Luinkin etukäteen että Malesiassa on paljon enemmän luontoa kuin esimerkiksi Thaimaassa.

Käveltiin ihan meidän hotellin vieressä sijaitsevaan Menara tv-torniin, sieltä oli mahtavat näköalat kaupunkiin. Otettiin vähän kalliimpi lippu avoimelle tasanteelle, jossa maisemia ei tarvinnut katella ikkunan läpi. Onneksi siinä oli matala lasiseinä kuitenkin ennen pudotusta alas :D

Tv-tornilta jatkettiin matkaa ostoskeskuksiin. Niitä täällä riittää, teen niistä kotona oman postauksen! Tässä vähän ensimmäisen päivän ostoksia, siniset kengät on T:n.

Illallisella käytiin vielä yhdessä ostoskeskuksessa ja käveltiin takaisin hotellille Petronas tornien kautta. On ne niin hienot!

Nyt kun tätä päivää kertaa tähän postaukseen niin tuntuu että ollaan tehty ihan hirveesti kaikkee. Toisaalta meillä on vaan kaks kokonaista päivää aikaa täällä, sillä kolmas päivä lähdetään päiväretkelle läheiseen kaupunkiin. Huomiseksi on kans suunniteltu kivoja juttuja! Kyllä reissaaminen on mukavaa <3 (Voi sitten kahden viikon päästä koti-ikävässä lukee kuinka mielissään on ekana päivänä ollut :D )

2 kommenttia:

1. Oikein hyvää Malesian lomaa! Meiän aikana ei ollut kyllä vielä mitään ulkotasannetta tuolla tornissa olispa ollut kiva :D Ja pistä paljon kuvia instaan. Seurailen :)

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli kyllä kiva! Luin netistä etukäteen että siellä ois päässy istumaan silleen, että jalat roikkus ilmassa, mutta ei ainakaan tuolloin ollut. :(